Шановні покупці, перевіряйте будь ласка посилки, не виходячи з відділення «Нової Пошти» у присутності менеджера Нової Пошти або кур’єра. Якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, будь ласка, зв’яжіться з нами за вказаним на сайті номером телефону для погодження умов повернення. Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки.

Упаковка товару повинна бути збережена в обов’язковому порядку, інакше обмін/повернення товару неможливе. У разі погодження, повернення коштів відбуваються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем протягом 1 робочого дня з моменту отримання товару на склад.

Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” №1023-XII від 12.05.1991,
Парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню чи обміну. У документі зазначено таке: «Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний ним призначенню».


Виникли проблеми?

Зв’яжіться з нами за вказаними контактами тут або напишіть нам у Instagram.